Så här går det till

Du har bestämt dig för en ny hemsida. Awesome! Så här ser vårt upplägg ut.

1. Vi pratar lite

Vi bokar in ett litet möte och försöker luska ut vad du är ute efter. Här kommer vi överens med vad ni ska ha för menyval, innehåll, färger m.m. samt tar fram en tidsplan.

Vi kommer även behöva prata lite tråkigare (men viktiga) saker som webbhotell, domäner, e-postadresser och så vidare, men vi lovar att det går fort!

Mötet sker oftast via telefon, Skype eller ett personligt möte hos oss.

 

2. Arbete pågår

Vi arbetar efter vår gemensamma tidsplan från mötet. Ni tar fram texter, bilder och övrigt innehåll medans vi börjar bygga er site. I samband med detta skickar vi även ut första fakturan för produktionen (9 990 kr).

 

3. Materialinlämning

Ni skickar över det text- och bildmaterial ni arbetat fram till oss så bygger vi upp siten.

 

4. En sista avstämning

Vi checkar av med er så att allt är i sin ordning. När allt är klart så är det dags för nästa steg…

 

5. Lansering!

Nu kör vi! Hemsidan sjösätts och avtalet påbörjas enligt det prispaket ni valt. Vi sköter allt härifrån så du slipper tänka på den biten.

Ville du ha fler steg? Ledsen att göra dig besviken, men nu är det klart.

Ingen fara, du blir inte av med oss riktigt än… 🙂 Vi återkopplar efter några veckor och stämmer av så att allt fungerar som det ska och svarar på eventuella frågor.

Låter det bra?

Eller vill du kanske bara veta mer? Kontakta oss redan idag!
Kom igång